• В даному каталозі зібрані різнотематичні зразки Проектів та Виробів відповідно до базової програми Трудового навчання та Технології; Банк ідей; Методи проектування; Цікаві ідеї з всього світу
  • В даному каталозі зібрані різнотематичні зразки Проектів та Виробів відповідно до базової програми Трудового навчання та Технології; Банк ідей; Методи проектування; Цікаві ідеї з всього світу
  • В даному каталозі зібрані різнотематичні зразки Проектів та Виробів відповідно до базової програми Трудового навчання та Технології; Банк ідей; Методи проектування; Цікаві ідеї з всього світу
TECHNOSPACE ПРОЕКТИ ТА ВИРОБИ Вироби 5 клас Базові вироби :: :: ::      

     Виріб "Літак: планер" – найпростіша модель літака-планера, виготовити яку під силу учням 5-7 класів, з метою вивчення і практичного застосування базових знань і умінь авіабудування та обробки деревини, фанери, синтетичних конструкційних матеріалів. Документація виробу містить: 3D-модель в Kompas3D та Solidworks, динамічне креслення, технологічну карту, банк ідей.

Автор:Сущик М.М. :: Розмістив:SS-18 об 00:26 - 05.02.2016 :: TIME-ID: 1454621207

     Виріб складається з 5 деталей, 2 з яких: фюзеляж та опора крил – виготовлені з деревинних КМ, а решта: крила, кіль, стабілізатор – з пінополістиролу. Пінополістирол можливо замінити на клеєний або струганий шпон, бальзою, гофро-картоном Σs=2,5..3 мм чи виготовити з пінопласту встановивши в передню частину профілю крила дерев’яну рейку. Усі деталі з’єднуються клеєм – термопластичним силіконом, а у випадку використання лише деревинних КМ – епоксидною смолою. Деталі фюзеляж та опора не склеюють, а фіксують канцелярськими гумками, для переміщення та визначення центру ваги, та зручності переміщення літака в розібраному стані. Додатково можлива творча робота – проектування і виготовлення катапульти для запуску. Загальна тривалість виготовлення учнями 5-7 класів до 3,5 годин (5 уроків), без оздоблення.


ПРО МОДЕЛІ ЛІТАКІВ

     Авіамоделізм — вид технічної творчості, засобом якого є: створення і пілотування дистанційно керованих (керовані по радіо, кордові) або вільно літаючих (планери, таймерні) літальних апаратів; створення нелітаючих масштабних копій реальних літальних апаратів (стендовий авіамоделізм).
     Авіамоделі представляють всі види літальних апаратів. Авіамоделізм був досить добре розвинений в СРСР: видавалися журнали, фінансувалися гуртки авіамоделізму. Найпопулярніший він був серед молоді шкільного віку, в той же час авіамоделізмом на професійному рівні займалися люди різного віку.
     В даний час світова індустрія авіамоделізму розвинена добре: нараховуються сотні фірм, що випускають системи радіоуправління, двигуни, моделі, паливо, аксесуари; спеціалізовані магазини, журнали і т. д Світовий авіамодельний спорт управляється FAI.
     Моделі літаків, як і будь-якої технологічної машини поділяються на:
     – Статичні (Макети) – що не рухаються і не літають, але зовні нагадують зменшену копію якогось існуючого літака;
     – Літаючі спортивні авіамоделі – самостійно виготовлені моделі літаків, певного класу, що обмежує масу, площу крила, потужність/наявність двигуна, систем керування та інших вимог до конструкції;
     – Аеродинамічні моделі – зменшена копія літака, що проектується, для відпрацювання аеродинамічних характеристик – перевірки літака в польоті, без необхідності будувати повноцінний літак.
Серед літаючих спортивних авіамоделей окремо існує клас планерів – літаків, що рухаються в небі завдяки процесу планування, плавному спуску з висоти, без використання двигуна, а також підйому вгору в вертикальних термічних (теплових) потоках повітря. Зазвичай, для підйому планера на певну висоту використовують допоміжний літак – буксир, або автомобіль. Інколи, погодні умови дозволяють запускати справжні планери з гірської місцевості. Моделі планерів запускають кидком з руки, а для великих моделей використовують леєр – пристрій накшталт великої плоскої рогатки з розмірами до 300м (для дуже великих моделей).
     Вся історія літакобудування починалась з будівництва діючих планерів.

     Найпростіший планер складається з таких частин (деталей):
     – Фюзеляж (корпус) – основний елемент конструкції до якого кріпиться решта деталей. Виконує роль балансування маси конструкції, несучого решту елементів.
     – Крило – деталь, що має спеціальний профіль по всій довжині, який під час руху літака вперед створює НАД КРИЛОМ підйомну силу, що врівноважує силу ваги всього літака – це дає змогу триматись в повітрі.
     – Стабілізатор – зменшене до 1/3 по розмаху крило. Призначений для того, щоб керувати підйомом/опусканням та поворотом літального апарату вверх чи вниз
     – Кіль – деталь, що дозволяє літаку повертати вліво чи вправо, або тримати заданий курс. Має однаково опуклий профіль зліва і справа для врівноваження підйомної сили.
     – Опора крила – невелика деталь в моделі планера, на яку закріплене крило, а сама опора вільно переміщається по фюзеляжу (приєднана канцелярськими гумками), щоб виставити центр маси літака, відносно площини крила. Центр маси має бути на 5..10 мм ближче до «носу» літака, ніж центр крила.


КРЕСЛЕННЯ ВИРОБУ


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ВИГОТОВЛЕННЯ ЛІТАКА


БАНК ІДЕЙ


 

Author-site: http://technospace.at.ua
Author-mail:
ТЕГИ: вироби, 5 клас, комплексні вироби, літак, планер
518
0
5
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
1